7/24/2008

Vacanta (si pentru mine)

Sunt de o saptamana acasa la ai mei si e bineee. :) Sunt dintr-un orasel de provincie, prin urmare viata sociala e aproape inexistenta. Asta-mi permite sa ma relaxez. Insemnand ca, dupa un program infernal de zi cu zi in Cluj - NightBuyers ziua si noaptea si job ziua - in sfarsit ma pot relaxa, avand un program mult mai lejer. Pa-pa fuga de la o intalnire la alta, pa-pa trafic, ADIO STRES!!!

Sunt de o saptamana acasa, timp in care am vegetat mai tot timpul. Si ghici ce! NU m-am plictisit! Sunt atat de dornica de senzatia de plictis, incat a ajuns un scop al meu atunci cand vin acasa. Sper sa mi-l pot indeplini in urmatoarele 2 saptamani de stat tot acasa. Asta inseamna ca voi reveni cu noi forte (creative) la Cluj.

Asta nu inseamna ca am o vacanta total inactiva. Lucrez remote pentru job si intr-adevar cam vegetez la NightBuyers. Dar el e tot activ, se poate comanda, soferii sunt pe teren in fiecare seara.

Voua nu va e dor sa vegetati, sa va plictisiti? Ce faceti cu timpul vostru in vacanta?

No comments: